SOS AUTO - ავტომომსახურების ინოვაციური მობილური აპლიკაცია
საქართველო, თბილისი - 16:53 | 06.03.2024 ნანახია: 3485
ავტომომსახურების ინოვაციური მობილური აპლიკაცია SOS AUTO წელიწად-ნახევრის წინ შეიქმნა. ის მომხმარებელს ევაკუატორისა და ავტოასისტენტის გამოძახებას Uber-ის მოდელით სთავაზობს. ავტომობილებისთვის შექმნილი სასწრაფო დახმარების აპლიკაცია 2023 წელს „თეგეტა ჰოლდინგისა“ და Future Laboratory-ს სააქსელერაციო პროექტის Startup drive-ის გამარჯვებული და 70 000-ლარიანი გრანტის მფლობელი გახდა.
„თეგეტას“ ინვესტიციით, 2023 წლის სექტემბერში SOS AUTO-მ უკვე ჩაუშვა აპლიკაცია, რომელიც ჯერ მხოლოდ ქართველი მომხმარებლებისთვისაა ხელმისაწვდომი, თუმცა გრძელვადიან პერსპექტივაში მისი გლობალურ კომპანიად ჩამოყალიბება იგეგმება. აპლიკაციას უკვე 400-ზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს და ეს მაჩვენებელი ყოველდღიურად იზრდება. გეგმის თანახმადვე, ინოვაციური აპლიკაცია სრულად ჩაანაცვლებს საგზაო დახმარების მოძიებისა და ლოდინის მოძველებულ პროცესს, როცა მომხმარებელს, ალტერნატივის არარსებობის პირობებში, კომპრომისზე წასვლა უხდება. აპლიკაციის საშუალებით შესაძლებელია მძღოლთან ყველაზე ახლოს მდებარე დახმარების, ევაკუატორის მომსახურების მიღება, აკუმულატორის დატენა, საწვავის მიწოდება, მძღოლის გამოძახება, ჩაკეტილი კარის გაღება, საბურავის დაბერვა, გამოცვლა - ფაქტობრივად, ყველა სერვისის მიღება, რაც მძღოლს გზაზე სჭირდება.
ნათია შუბითიძე, SOS AUTO-ს დამფუძნებელი: „ჩვენი მთავარი მიზანია, შევქმნათ ინოვაციური პლატფორმა და ევაკუატორის ყიდვისა და ავტოასისტენტების აყვანის გარეშე გავხდეთ საქართველოში, და არამარტო საქართველოში, ყველაზე დიდი ავტოდახმარების კომპანია, მრავალფეროვანი მომსახურებებით. ამის რეალური პერსპექტივა არსებობს, რადგან ჩვენ დავიკავებთ ნიშას, რომელიც თავისუფალია. ჩვენნაირი კომპანია არც საქართველოში და არც მეზობელ ქვეყნებში არ არსებობს. Uber-ს შევადარებდი - როგორი რევოლუციაც მან მოახდინა ტაქსების გამოძახების სფეროში, მსგავსი გარღვევა გვინდა აღმოჩნდეს SOS AUTO საგზაო დახმარების გამოძახების მიმართულებით. გვინდა გავაციფრულოთ ეს პროცესი. აპლიკაცია მომხმარებელს შესთავაზებს სრულ გზისპირა დახმარებას: ევაკუატორის გამოძახებას, საწვავის მიწოდებას, ავტომობილის დაქოქვას, ჩაკეტილი ავტომობილის გაღებასა და მძღოლის მომსახურებას. ის განკუთვნილი იქნება როგორც ფიზიკური პირებისთვის, ისე შპს-ებისთვის, ყველასთვის, ვისაც ავტომობილი ჰყავს. ჩვენი მიზანია, სტარტაპი გადავაქციოთ ისეთ ბიზნესად, რომელიც კარგ შემოსავალს მოიტანს და საშუალებას მოგვცემს, ბევრი ადამიანი დავასაქმოთ, ევაკუატორების მძღოლებს კარგი სამუშაო გარემო შევუქმნით და უფრო მეტი შემოსავალი გავუჩინოთ“ .
სტარტაპის ავტორი ამბობს, რომ ახალი წამოწყების იდეა მას პირადმა გამოცდილებამ უკარნახა, როცა დაახლოებით ორი წლის წინ, დედასთან ერთად მგზავრობის დროს, ტექნიკური გაუმართაობის გამო მანქანა ანანურში გაუჩერდა. მიუხედავად იმისა, რომ თბილისიდან არც ისე შორს იყვნენ, ევაკუატორის მოძიებისა და გამოძახების პროცესს სამ საათზე მეტი დასჭირდა. სწორედ მაშინ გაუჩნდა იდეა, შეექმნა აპლიკაცია, რომლითაც მძღოლები მარტივად შეძლებდნენ დახმარების გამოძახებას.
ნათიას, ძირითადად, საბანკო-საფინანსო სექტორში მუშაობის გამოცდილება აქვს, მაგისტრატურა ბიზნესადმინისტრირების მიმართულებით გაიარა. აპლიკაციის იდეაზე რამდენიმე თვის განმავლობაში ფიქრობდა, თეგეტასა და future laboratory-ს პროექტის Startup Drive-ის აქსელერაციის პროგრამის გამოცხადების შემდეგ კი იდეა საკონკურსო ბიზნესპროექტად აქცია. გაიარა რამდენიმე ეტაპი. სტარტაპის ავტორი ამბობს, რომ სწორედ ამ პროგრამის ფარგლებში მიღებული გამოცდილება დაეხმარა მას, SOS AUTO ჟიურისთვის ერთ-ერთ ყველაზე საინტერესო პროექტად ექცია და მეორე საპრიზო ადგილის მფლობელი გამხდარიყო. სამსახურიდან წამოვიდა და მთელი თავისი დრო და რესურსი, თანადამფუძნებელ ირაკლი მახარაძესთან ერთად, სტარტაპის განვითარებისკენ მიმართა.
ირაკლი მახარაძე, SOS AUTO-ს თანადამფუძნებელი: „ზოგადად, სტარტაპს რომ იწყებ, ფსიქოლოგიურადაც მზად უნდა იყო სირთულეებისთვის. ამ საქმეს ბევრი კითხვა, ეჭვი ახლავს თან. ზოგჯერ დემოტივირებული ხარ, ვერ იგებ, სწორად აკეთებ თუ არა იმას, რასაც აკეთებ; იმ პროდუქტს ქმნი თუ არა, რაც მომხმარებელს რეალურად სჭირდება. სტრესული პროცესია, ბევრი უძილო ღამე მოჰყვება ამ ყველაფერს, არც შაბათი იცი, არც კვირა და მთელი ენერგია მიაქვს სტარტაპს“.
SOS AUTO-ს დამფუძნებლები ამბობენ, რომ Startup Drive-ის გარეშე ეს გზა, ალბათ, გაცილებით რთული და ხანგრძლივი იქნებოდა. ამ გამარჯვებით კი მათი საოცნებო ბიზნესი რეალობად იქცა.
ნათია შუბითიძე, SOS AUTO-ს დამფუძნებელი: „თეგეტა ჰოლდინგი“ ჩვენთვის არა მხოლოდ ინვესტორია, არამედ საუკეთესო პარტნიორიც და ყველა ეტაპზე გვერდით გვიდგას. სხვა ბიზნესებიც რომ ასე უჭერდნენ მხარს სტარტაპებს, გაცილებით კარგი სურათი გვექნებოდა. მაგალითად, SOS AUTO-ს ყველა მომხმარებელი საჩუქრად იღებს უფასო სერვისებს „თეგეტაში“. კომპანიის მთელი გუნდია ჩართული იმაში, რომ ჩვენი სტარტაპი განვითარდეს და წინ წავიდეს. ამ ეტაპისთვის უკვე „თეგეტას“ კორპორაციული პარტნიორები ვართ, რაც გულისხმობს იმას, რომ SOS AUTO ემსახურება „თეგეტასა“ და მის შვილობილ კომპანიებს. აქტიურად ვთანამშრომლობთ „ვოლვოსთან“, „ჯილი ავტოსთან“, „ავტო გალერისა“ და „პორშესთან“. ამ ეტაპზე რამდენიმე სადაზღვევო კომპანიასთან გვაქვს მოლაპარაკებები ჩვენი აპლიკაციის ინტეგრაციასთან დაკავშირებით. გვინდა, რომ აპლიკაციაში კორპორაციული მიმართულება კიდევ უფრო დავხვეწოთ. ამჟამად SOS AUTO ფიზიკურ პირებზეა მორგებული, 2024 წელს კი გვინდა, ის უკვე კომპანიებისთვისაც გავამარტივოთ. ამ გეგმებზე ვმუშაობთ“.
2024 წელს SOS AUTO-ს გეგმებშია აპლიკაციაში ახალი ფუნქციონალების დამატება და სტარტაპის მეზობელ ქვეყნებში გატანა.
პოლიტიკა
- აუცილებელი იყო "მეგობარი აქტზე" კომენტარის გაკეთება ელემენტარულად იმისთვის, რომ სიჩუმით რაღაც თავის დაკვრა არ გამოგვსვლოდა იმ უსამართლობაზე - გია ვოლსკი
- კომისია შეიქმნა იმისთვის, რომ დაიბარონ პოლიტიკოსები და ისინი არ მივიდნენ, რადგან არალეგიტიმურია კომისია, შემდეგ მიეცეთ საშუალება, დააჯარიმონ, თუ დაიჭირონ - სალომე ზურაბიშვილი
- ასეთი საკადრო ცვლილებები მხოლოდ ჩვენი რესურსების გაძლიერებას იწვევს, 64-ვე მუნიციპალიტეტში აუცილებლად მოვიგებთ როგორც მერის, ისე საკრებულოს არჩევნებს - ირაკლი კობახიძე
- სამარცხვინო, ჩანს ხელისუფლების სრული სასოწარკვეთილება - სალომე ზურაბიშვილი კობახიძის წერილზე
საზოგადოება
- უსაფრთხო ქუჩები ქვეითებისა და ველომომხმარებლებისთვის - „თეგეტა მოტორსი“ გაეროს უსაფრთხოების კვირეულის მხარდამჭერია
- „ქოლგა თბილისი ფოტო“ „ვოლვო ქარ საქართველოს“ მხარდაჭერით გაიმართა
- როგორი იქნება ეკოსისტემა, რომელიც „საირმეს რეკრეაციულ ფერმაში“ ცხოველების პოპულაციის გამრავლებისთვის იქმნება
- მოემზადე უსაფრთხო მგზავრობისთვის - „თეგეტა მოტორსი“ გაეროს საგზაო უსაფრთხოების კვირეულს უერთდება
სამართალი
- გიორგი ჩიკვაიძეს 9 წლით, ირაკლი პაპიაშვილს კი 8 წლით პატიმრობა მიუსაჯეს
- ნიკა მელიას 50 000-ლარიანი გირაო შეეფარდა
- თემურ ქათამაძეს ლტოლვილის სტატუსის მინიჭებაზე სააპელაციო სასამართლომაც უარი უთხრა
- მზია ამაღლობელმა ირაკლი დგებუაძეს სახეში დაარტყა ხელი, ისეთი ხმა იყო დარტყმის შემდეგ, დაიშალა საერთოდ აქცია - გრიგოლ ბესელია
მსოფლიო
- ზელენსკი ერდოღანთან მოსალაპარაკებლად ანკარაში ჩავიდა
- მექსიკაში მერობის კანდიდატი, საარჩევნო კამპანიის დროს პირდაპირ ეთერში მოკლეს
- იმედი მაქვს, კრემლი ხვდება, რომ პრეზიდენტ ტრამპთან თამაში არ ღირს - ფინეთის პრეზიდენტი
- ესპანეთში, პორტუგალიასა და საფრანგეთში ელექტროენერგია მასშტაბურად გაითიშა, გაჩერებულია სარკინიგზო მიმოსვლა, შეფერხებულია ფრენები
კონფლიქტები
- ოკუპირებულ აფხაზეთში ე.წ. პარლამენტიდან რუსეთთან „საინვესტიციო ხელშეკრულების“ ე.წ. კანონპროექტის გატანისთვის ემზადებიან
- რუსეთმა ოკუპირებულ აფხაზეთს დაფინანსება შეუჩერა
- რუსეთის საოკუპაციო ძალების მიერ სოფელ დირბის მიმდებარედ, უკანონოდ დაკავებული საქართველოს ორი მოქალაქე თავისუფალია - სუს-ი
- ოკუპირებულ აფხაზეთში მი-24 ჩამოვარდა
ბიზნესი
- მოემზადე უსაფრთხო მგზავრობისთვის - „თეგეტა მოტორსის“ მაისის შეთავაზებები
- ერევანში Leasing Expo 2025 „თეგეტას“ პარტნიორი კომპანიის Premium Machinery Armenia-ს გენერალური სპონსორობით გაიმართა
- Service Clinic – „პორშე ცენტრი თბილისის“ ახალი პროექტი ბათუმში
- „თეგეტამ“, „გალტ & თაგარტთან“ ექსკლუზიური პარტნიორობით, 10 მილიონი აშშ დოლარის ობლიგაციები წარმატებით განათავსა
თავდაცვა
- სუ-25-ის კატასტროფის ადგილზე, საგამოძიებო და საპროცესო მოქმედებები დასრულებულია - თავდაცვის სამინისტრო
- საქართველო პოლონეთისგან საზენიტო-სარაკეტო კომპლექსს შეისყიდის
- წლის ბოლომდე გამოვუშვებთ ქართული წარმოების უპილოტო საფრენ აპარატებს - ჯუანშერ ბურჭულაძე
- აშშ საქართველოს რუსეთის წინააღმდეგ თავდაცვის გასაძლიერებლად $35 მილიონს გამოუყოფს
სპორტი
- საქართველოს ნაკრები ერთა ლიგის პლეი ოფში სომხეთს შეხვდება
- საქართველოს ნაკრებმა ჩეხეთი დიდი ანგარიშით დაამარცხა
- საქართველოს ეროვნული ნაკრები ერთა ლიგის გათამაშებისთვის ემზადება
- თუშიშვილი ვერც გუნდურ შეჯიბრებაში მიიღებს მონაწილეობას, ქართველ ძიუდოისტს ეკრძალება სხვა ტურნირებზე გამოსვლაც, ვიდრე კომისია საბოლოო გადაწყვეტილებას მიიღებს